top of page

ספוטלייט מעצב - קום איל פו

comme il faut הוא בית אופנה ישראלי אשר הוקם ב-1987 על ידי סיביל גולדפיינר וקרול גודין, ומתמחה באופנה אורבנית לצד עיצובים קלאסים שיישארו בארונך שנים רבות.

משנת 2000 הן מקדמות נושאים פמינסטיים ואג'נדות חברתיות כחלק מתפיסת החברה, בכל אחת מהקולקציות והקמפיינים שלהן.

בתור בית אופנה ותיק, עם טביעת אצבע ברורה, עניינו אותנו כמה דברים...

 

השנה הצטרפה ל comme il faut מעצבת חדשה, בוגרת צעירה ומבטיחה בסצנת האופנה הישראלית:

טל רוזנפרב, בוגרת מחלקת עיצוב אופנה בשנקר.

טל אחראית על הבחירות העיצוביות של המותג והנראות שלו - החל מבחירת הקונספט שילווה את הקולקציה וכלה בבחירת הבדים והכפתורים. הסגנון הייחודי של טל, המאופיין בגזרות מחויטות, מינימליסטית הקוראות תיגר על המגדר, התגלה כבר על ידי מגזינים בינלאומיים ביניהם Vogue ו- Nasty magazine.

קולקציית החורף 17/18 היא קולקצית הבכורה של טל.

מעיל עור אדום - בסופרמרקט 1395 ש"ח במקום 2790 ש"ח

comme il faut היא חברה ותיקה עם DNA ברור, איך הצלחת להשתלב?

החיבור שלי לחברה היה טבעי, אם זה הסגנון העיצובי שאליו אני מתחברת ואם זו האג׳נדה הברורה שיש בה אמירה ומחשבה. לשמחתי התמזל מזלי לקבל הזדמנות כזו, לעצב ולעבוד בחברה בסדר גודל מרשים.

אני חושבת שבסופו של דבר החזון שלי היה מצד אחד לשמור על הקו של החברה שמלכתחילה היה מה שמשך אותי ושהתחברתי אליו ומצד שני לשלב את הסגנון שלי. במובן מסויים אפשר לומר שהרבה פעמים אני מעצבת לפי הטעם שלי בגדים שאני בעצמי הייתי רוצה ללבוש.

מה הוספת לדעתך לקולקציה הנוכחית?

מבחינת הקולקציה הנוכחית יש בה גזרות שונות שמתאימות לסוגי גוף שונים כך שאפשר ללמוד את הלקוחה ולחדש באופן שיתאים לה.

הוספנו מידות קטנות והרחבנו את מנעד המידות. אני חושבת שאפשר לראות בקולקציה אחידות שמתבטאת בקווים מינימלסטים, משחק בפרופורציות ובסך הכל הייתי רוצה להאמין שמה שמוסיף לקולקציה זו דווקא העובדה שאני מביאה משהו שהוא יחסית ראשני, לא ממוסד ומעובד שראה כבר הכל.

 

לשמחתנו, קום אילו פו גם ענו לנו לשתי תהיות שעולות הרבה פעמים בהקשר של המותג שלהן ולא תמיד מקבלות תשובה- הקשר בין מותג מסחרי ואג'נדה שיכול להיתפס לעיתים כציני, וכמובן על שאלת המחירים:

מערכת היחסים שלנו מול הלקוחות מבוססת על הקשבה וכבוד, תשומת לב ורצון אמיתי לממש את החזון. האג'נדה שלנו היא לא אג'נדה "נעימה" או "סקסית", היא אמיתית וכואבת ולא תמיד נעים ללקוח פוטנציאלי לחבר אותה למותג בגדים, לחווית קנייה ולשופינג משחרר ואולי כאן יש אי הלימה לפעמים.

אבל בעינינו זה בלתי נמנע לקחת אחריות. בלב התפיסה שלנו כחברה עומדת הקשבה לסביבה, גמישות והתאמה, יצירת השראה, קשר בין עיצוב, אמנות, מוזיקה תוך קיום קשר עם ולמען הקהילה.

לגבי המחירים, אנחנו מייצרות ומשווקות פריטים עשויים מחומרים איכותיים, בדים עמידים ועיצובים מושקעים וחכמים. אנחנו מאמינות שפריט איכותי, ילווה אותך לאורך שנים וישמש אותך ללא הבלאי שכולנו מכירות מרשתות אופנה מהירות וזולות. כמובן שזה לא מתאים לכל אחת, הבחירה היא בידי הלקוחה בסופו של יום ואנחנו מכבדות אותה. לנו חשוב להבהיר שאנחנו מאמינות ב- SLOW FASHION ובפריטים שמרכיבים יחד לאורך שנים מלתחה חכמה. בקיצור - BUY LESS, CHOOSE WELL.

קרדיגן פוטר קלרה  - 395 ש"ח ביריד במקום 790ש"ח

תודה comme il faut על הראיון, שמחנו לארח :)


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page