top of page

נועה ~ אברמיי

את נועה לוי ערן אנחנו מכירות כבר כמעט 7 שנים (אוף אנחנו כבר גדולות...).

היא מהמשתתפות הוותיקות ב"שופוני" וכמובן שמהרגע הראשון נמצאת גם איתנו ב"סופרמרקט".

את נועה תמיד תמיד כיף לראות בירידים, לא משנה באיזו שעה - בהקמות ב- 7 בבוקר או ביום האחרון של היריד, היא תהיה עם חיוך, אנרגיות מעולות ושמחה מתוקה כזו שמדביקה אותך מיד.

נועה סיפרה לנו קצת על ההשראות שלה, הדברים שמשמחים אותה בעבודה, וגם על ההכנות לסופרמרקט.

 

מה משרה עלייך יצירתיות?

קודם כל, אני מאוהבת בקסם של תל אביב, שזו עיר שנגמרת בקו חוף. שיש בה הרבה ישן והמון מודרני, קווים עגולים וישרים, גבוה ונמוך. כך גם בעיצוב שלי אני נמשכת אל קווים נקיים ומשחקים אסימטריים.

בנוסף, לפני שהתחלתי לעצב נעליים עסקתי בתחום הקולנוע במשך כמה שנים, ובזה גם התואר שלי. קולנוע הוא עולם שמאוד קרוב לליבי, וסרטים בהחלט משפיעים על השפה העיצובית שלי. הסרט האהוב עלי בכל הזמנים הוא "הסנדק" של קופולה, והאופנה שם משגעת. מדובר בעיקר באופנת גברים, חליפות בקווים נקיים ובצבעים מונוכרמטיים, וכמובן נעלי עור בסגנון אוקספורד עם שרוכים.

מה את לומדת מהלקוחה שלך?

המון! האינפוט שלה מאוד חשוב לי. אני קשובה למה נח לה, מה משרת אותה ומה היא מחפשת בנעל, ברמת הפרקטיקה וגם ברמת הצרכים האישיים. יש משהו בקנייה של נעליים, שהוא לא פריט שאישה קונה כל יום וככה "על הדרך", שמייצר דיאלוג פתוח עם הלקוחה.

מה הדבר שאת מחכה לו בסופרמרקט?

אני מאוד מתרגשת מהמפגש הישיר והקרוב הזה עם הלקוחות. זה לא משהו שאני זוכה לו באפיק מכירה אחר באופן כזה. ואלו גם לקוחות שבאמת אוהבות עיצוב ישראלי ונותנות לי להרגיש שהעבודה הקשה שמושקעת בכל נעל, מוערכת.

במשך שלושה ימים אני פוגשת במרוכז כל כך הרבה לקוחות, כל אחת שונה מהשנייה, וזה מביא איתו התרגשות גדולה. המשפחה שלי גם באה לעזור בירידים וזו ההזדמנות שלהם להחשף באופן ישיר למה שבעצם קורה באברמיי, והרבה מהלקוחות הן לקוחות קבועות שמרגש לפגוש שוב, וזה הופך להיות סוג של מפגש משפחתי אחד גדול :)

דגם אהוב שלך שעכשיו הוא ב50% הנחה בסופרמרקט:

אחד הדגמים האהובים עלי הוא מגפוני מטאו, כי הם מגלמים הרבה אלמנטים עיצוביים שקרובים לליבי – קיפולים, שרוך בודד, וורסטיליות. את הנעלים הללו ניתן ללבוש בשש דרכים שונות, כל פעם להעניק להן לוק מעט שונה, ואת כל הורסיות אני אוהבת.

אגב, כל הדגמים שלי נקראים על שם נשים מלבד דגם זה, מכיוון שכשעיצבתי אותו לפני ארבע שנים בדיוק האחייין שלי מטאו נולד, ולכן הנעליים קרויות על שמו.

מה מצפה לנו בעונת הקיץ החדשה שלך?

לקיץ הקרוב עיצבתי את הקולקציה הכי גדולה שלי עד היום. הייתי בחופשה בתאילנד כשהתחלתי את העבודה על הקולקציה ופשוט ישבתי על החוף עם מחברת קטנה וכל היום שרטטתי רעיונות. היו מלא סנדלים שהתחשק לי לנעול והרעיונות נשפכו. כמובן שלא כולם נכנסו בסוף לקולקציה הסופית, אבל יש הרבה דגמים חדשים בקווים אסימטריים, משחקים של רצועות, חיבורים חדשים שהתנסתי בהם, אלמנטים של הסתרה והצצה בין כף הרגל והעור, קפלים ושרוכים, ועוד. אני מאוד מתרגשת ומקווה שהקולקציה תתקבל באהבה.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page