top of page

אילה ~ גוסטה

אילה מרומי קינן הקימה את גוסטה לפני 13 (!!) שנים, בענף לא פשוט כמו עיצוב אופנה ישראלי, מדובר בכמעט נצח. הבגדים שלה הם אלו שבא לך לשלוף מהארון בבוקר ולחרוש עליהם כל היום וכנראה זה סוד הההצלחה.

רצינו להכיר קצת את אילה מעבר למעצבת שהיא, אז דיברנו קצת על חופשות וקוקטיילים כי זה מה שחשוב :)

 

גוסטה הוקמה לפני יותר מעשור – איך זה התחיל?

וואו זה היה ממש מזמן! הקמתי את המותג ב2005 אחרי שבמשך שנתיים עיצבתי תחת שמי הפרטי- אילה. השפה העיצובית שלי התחילה להתגבש ואחרי קולקציה אחת ממש לא מוצלחת (לפחות מבחינה מסחרית), החלטתי להקים מותג עם DNA יותר מדוייק ולא תחת השם שלי.

רציתי לייצר לעצמי פרספקטיבה ולהפריד בין האני למותג. ממש מיד פתחתי את החנות הראשונה של GUSTA בז׳בוטינסקי פינת דיזינגוף, יצרתי לי בית ודיאלוג בלתי פוסק ים הלקוחות שלי עד היום.

איך מתחיל היום שלך? קדחתני ובלאגניסטי או רגוע ונינוח

הכי רגוע ונינוח. אני חייבת שעתיים בבוקר להתאושש מהשינה. בגדול עדיף לא לדבר איתי לפני עשר. אני אמנם פותחת חצי עין להכין סנדביץ׳ לבת הקטנה שלי ב7:30 אבל לרוב חוזרת לנמנם עוד שעה. אחר כך קפה וטוסט עם הבנזוג ומקלחת ואז אני מוכנה לפגוש את העולם באופטימיות מיירבית. פעמיים בשבוע אני מכריחה את עצמי לקום וישר לצאת להזיז את עצמי. פעם לגאגא ופעם ליוגה.

את עובדת כבר כמה שנים עם הבן זוג שלך, יש שיגידו שזו המתנה הכי טובה ויש שלא יבינו איך אפשר לשרוד יום אחד- ספרי קצת על שגרת העבודה שלכם

אני מאד אוהבת לעבוד ביחד. אנחנו מאד שונים: אורי טיפוס של בוקר, מתוכנן ומאד מעשי ואני בדיוק ההיפך - אשת החזון והזרימה. מצד אחד אנחנו משלימים אחד את השניה אז זה נהדר ומצד שני השוני הוא מקור לכעסים וחילוקי דעות. עם השנים למדנו את היתרונות והחולשות של כל אחד ואנחנו מנסים לתת לכל אחד להוביל ולהחליט איפה שהוא חזק. אנחנו חברים טובים ומדברים על הכל אז גם כשרבים (וזה כמובן קורה לפעמים), אנחנו מצליחים לפרק את הריב ולהתקדם הלאה.

אנחנו גם לא כל הזמן ביחד כי יש לו עוד מליון עיסוקים אבל אני נוצרת את הרגעים שהוא לוקח חלק פעיל בגוסטה, אני כל הזמן לומדת ממנו דברים.

מהי החופשה האולטימטיבית בעינייך?

אני אוהבת כל מיני סוגי חופשות ובזמן האחרות אני משתדלת לחיות בין חופשה לחופשה מתוך התפיסה שחיים פעם אחת וזה הזמן להנות ולהיות במקומות יפים עם אנשים אהובים. זה יכול ליהיות בטן גב בסיני בסתיו או באביב, ופריז בחורף. אבל מה שאני לא מוותרת עליו בשנים האחרונות זה לבלות לפחות חלק מאוגוסט בצפון הסקנדינבי של אירופה -המזג אויר, העיצוב והוויב מרגישים לי כמו בית.

אני אוהבת לקחת איר בי אנד בי או להחליף בתים ולדמיין שאני לוקאל. לשבת בבתי קפה של מקומיים, לקנות במעדניה ובמאפיה השכונתית ולבשל בבית. לחרוש את הרחובות, לבקר בבוטיקים של מעצבים מקומיים ולראות קצת מוזאונים. אני מעולה בלבהות שעות באנשים ובמה שהם לובשים.הקפיצה המצננת הזו לאיזור ה18-20 מעלות נותנת לי קצת אויר כדי לחזור למדינה החמה שלנו ולצלוח את החצי השני של הקיץ.

ומה הקוקטייל שמשתדך לחופשה הזו?

קמפרי תפוזים עם טיפה סודה החל מהשעה 12 בצהריים והלאה.

ולסיום, ספרי לנו על פריט אהוב ועל זמני שעיצבת

יש לגוסטה את מיכנסי ה B&B האהובים שעיצבתי כבר לפני שבע שנים (אולי אפילו יותר אני). מדובר על מכנסי הסקיני המושלמים שמלטפים את הגוף ו״אורזים״ אותו בעת ובעונה אחת, גזרה שהמשכנו לעבוד ולשפר במשך כמה עונות עד שהגענו לשלמות. מדי פעם אני מכריזה ש-די לא מייצרים אותם יותר! אז עוברת חצי שנה, המלאי מתרוקן, אני רואה חברות שלי לובשות אותם ונראות הורס, זה גורם לי געגוע עמוק. מיד אני משנה את דעתי ומחליטה להחזיר אותם לחיים.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page